tisdag 8 mars 2011

2011-03-08

Snuva... Kungsbro naturreservat

4 kommentarer:

  1. Vilket härligt isansikte,kramis Nette

    SvaraRadera
  2. Nydelig isbilde. Så stilige farger. Ha en god kveld videre.

    SvaraRadera
  3. Jag har tittat på den några gånger, men det var alltid något som störde mig att skriva kommentar... :)
    Nu kan jag!
    Bilden är fantastisk! En härlig isgubbe i guldbad ;)
    Gillar bilden väldigt mycket.
    Kram Halina

    SvaraRadera
  4. Jag skriver barta en sak här eller två...
    Hur i hela friden fick du en droppe under näsan när du tog bilden. Var det tur eller skicklighet hahaha!!!!
    Bilden är ju sagolik. Vilket lyckoknäpp!!!
    Jag hoppas verkligen att du blir nöjd med din nya kompis.
    Den ser ju att funka jättebra fast det är ju oftast den som står bakom som gör grovgörat sen är det kameran som göra finliret.
    Hoppas att den är bättre i skymning och mörker än min....
    Kramizzzar i massor
    LYCKA till med ALLT!

    SvaraRadera