måndag 25 februari 2013

2013-02-25

Flyktiga frön, Doverstorp

7 kommentarer:

  1. Vackra bilder som vanligt! Men jag undrar vet du vad det översta träder heter? Är det någon sälg???
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Vilket härligt ljus!
    Hade idag sol!!! :)
    Kramar Halina

    SvaraRadera
  3. När jag ser kaveldunet i din fina, vårförebådande bild skulle jag behöva lite info om en varelse som vandrar i vass, närmare bestämt Tåkerns vass. Inför planeringen av trandansen behöver jag få tips om hyggliga fotoplatser där. Känner du till några skulle jag värdesätta svar här eller på min blogg. / Hälsningar, Deerhunter

    SvaraRadera
  4. - Halloj i Östergyllen.
    - Ännu några bilder som andas vår. Härligt !
    - Ha en fortsatt bra dag !
    Hälsar Henning och Blondin-Ida...:o)

    SvaraRadera
  5. Fina färger i vårsolen speciellt den med kaveldunet.

    Mvh Jani

    SvaraRadera
  6. Krampaktigt håller dom sej kvar i vinden...vackert!! Å den sista bilden, den ger mej barndomsminnen...när man blåste på dessa "cigarrer" och sen dess fjun spred sej överallt.
    Ha en fortsatt bra dag!!
    Kram kram

    SvaraRadera
  7. Härliga bilder! Kaveldun - ja det får mig att minnas - minnas hur de exploderade och fastnade i allt... och jag minns att min farmor var allt annat än glad.
    Jolster tror jag den heter - busken på första bilden...

    SvaraRadera