torsdag 30 juni 2011

Smultron...


Jag vaknade tidigt imorse. Tittade ut och såg en underbart vacker morgon.
På med kläderna och iväg på cykeln. Jag hamnade vid järnvägen
som går mellan Skärblacka och Finspång.
Av förståeliga skäl är det ingen som äter de bär som växer nära spåret,
men fotografera dem är väl ändå inte giftigt? ;-)

Jag tyckte inte morgonbilderna med telet blev så bra,
 så jag gjorde om samma runda ikväll med macroobjektivet.
Tyvärr gick solen i moln så det vackra ljuset
som jag hoppades på uteblev.












3 kommentarer:

  1. Mums.... :)
    Kramar i massor
    Halina

    SvaraRadera
  2. - Hejsan Maria.
    - Fina bilder från din smultronrunda !
    Man blir riktigt sugen på de små söta bären.
    - Ha en trevlig helg !
    Hälsar Henning och Blondin-Ida...:o)

    SvaraRadera
  3. Men min lilla vän Bilderna är ju kanon
    Jag tycker att ljuset är suveränt.
    Jag tror att det kan vara helmulet så kommer dina bilder att se ut som de är tagna i solnedgång
    Du kan verkligen detta med att fota.
    Kramizzzzz

    SvaraRadera