torsdag 15 september 2011

2011-09-15

Sparris, Fivelsdal Vånga







5 kommentarer:

  1. Först ett försenat Grattis! Underbart vackra foton du fick i present.
    Hoppas allt är bra!
    Kram / Anki

    SvaraRadera
  2. Wow, så vackert Maria!
    Vattendropparna och reflektionerna de skapar blir så vackra på bild.
    Ha en fin kväll!
    /Ingemar

    SvaraRadera
  3. Helt underbart att njuta av bilder som du visar här. Skärpan är imponerande och ljuset har du utnyttjat på bästa tänkbara sätt.
    Ha en fin helg! /SA

    SvaraRadera
  4. Woooowwww vilka ljuvliga bilder på sparrisen.
    Så mycket bär ni har på er Jag har bara ett par på mina.
    Vet du dessa påminner mig om julen. De skulle gott kunna vara julkort allihop.
    Snyggt Maria.Du är fantastisk.
    Kramizzzzz Mysig helg.

    SvaraRadera
  5. OOOOOOO! Maria du är en fotogudinna! Min storsta idol!!! Vilka blink-blink.... :)
    OOOOOOO! Jag vill också fota så här....
    Kramar i masssor
    Halina och mina "gubbar"

    SvaraRadera