torsdag 12 januari 2012

2012-01-12


Flinka fingrar, Skärblacka

Jag har varit på besök hos en god vän.
Vi har känt varandra länge men tyvärr ses vi inte så ofta numera.

 Här under kökslampans sken växer det fram otroliga ting.
Hon behärskar tekniken  frivoliteter  till fullo och
har ordning på sina flinka fingrar.
Man använder en liten skyttel för att föra tråden dit man vill
...och det går undan vill jag lova ;-)
"Kan du inte göra det lite saktare så att jag får bilderna skarpa"
undrar jag försiktigt?
Saktare?
Det går inte.



2 kommentarer:

  1. men gud vilken härlig tant och så duktig hon är.
    mamma hade en väninna som höll på med detta.
    Underbara bilder Maria.
    Här går man och retar sig på rynkor och så är det så vackert hahaha!!!
    Nej jag bryr mig inte. Jag bara skojade. Det är ju tidens gång.Det hör till.
    Jag tycker det är skitfult med lyft när man börjar bli gammal.
    Som drottningen tex.Det ser konstgjort ut och stramar.
    Snyggt fotat som vanligt. Kramizzzzar i massor Hälsa H.

    SvaraRadera