onsdag 18 april 2012

2012-04-18

Första maskrosen, Restad Vånga

10 kommentarer:

  1. Härligt när dom första dyker opp och lyser i kapp med solen!

    SvaraRadera
  2. En flott løvetann, som blomsten kalles i Norge :-)

    SvaraRadera
  3. Underbar bild, gillar perspektivet :)
    Tänker på Dig...
    Själv fick några positiva ord... vi får se...
    och min kamera är sönder :((( KAPUT!
    Kramar i massor
    Halina

    SvaraRadera
  4. Hej Maria!
    Åh, så vackert. Älskar tiden som kommer nu, om bara "skitvädret" kunde släppa...
    Ha en fin kväll!
    /Ingemar

    SvaraRadera
  5. Så härligt med förstamaskrosen här hade vi 10 cm snö på morgonen så det lär dröja innan vi ser den första .kram Nette

    SvaraRadera
  6. Jag glömde i morse att skriva här.
    Visst är de vackra.
    Jag såg en tuva i söndags men fick inte tillfälle att fota den.
    Synd för det är alltid roligast med den första.
    Du har då verkligen lyckats igen Den är superskön.
    Kramizzzzz på dig

    SvaraRadera
  7. Snyggt komp och fantastiskt fint ljus!
    /SA

    SvaraRadera
  8. Till och med maskrosorna är välkomna så här års!! Jättefin bild, du fångar alltid ur ett perspektiv som jag själv aldrig ser.
    Sen tackar jag för upplysningen om den ståtlige tuppen!! Det är ju det jag säger (skriver), här på bloggen får man lära sej det mesta, och nu vet jag vad jag ska leta efter för ras när jag väl kommer till skott med mina fjäderfän. Ankorna var bara för sköna...
    Kram kram

    SvaraRadera
  9. Härlig bild på maskrosen!
    Tack för härom kvällen - jättetrevliga timmar som gick alldeles för fort :)
    Hoppas du inte mår alltför dålig efter gårdagen...
    Tänker på dig!
    Kram

    SvaraRadera
  10. - Halloj i Östergötland.
    - Då är det verkligen vår. Fin bild !
    - Ha en fortsatt bra dag !!!
    Hälsar Henning och Blondin-Ida..:o)

    SvaraRadera