fredag 18 maj 2012

Imse, vimse...

Jag har träffat en krabbspindel ;-)










3 kommentarer:

  1. Fantastiskt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    jag fattar inte hur du kan få skärpa på både spindel och blomma.
    Du är fenomenal!!!Vilka bilder Maria Grattis till en kanonserie.
    Förresten så mysigt att du följde med Håkan på jobbet.Det är ju perfekt så får du lite annat att fota än bara hemmavid.Ombyte förnöjer.
    Den första bilden inunder är ju jättegullig. Röda stugor och en grön skön natur.Det är Sverige i ett nötskal.
    Kramizzz på er båda och så hoppas vi att det blir fortsatt fint väder.

    SvaraRadera
  2. Fiiint fångat! En sådan spindel har jag aldrig sett, får faktiskt lite gåshud när jag ser den, samtidigt som jag verkligen gillar dina bilder av den :))

    SvaraRadera
  3. Hej Maria!
    Vilken kalas serie på denna vackra spindel i dess sköna omgivningar.
    Ha en fin dag!
    /Ingemar

    SvaraRadera