söndag 7 oktober 2012

2012-10-07

Himmel, vilken himmel ;-), Restad Vånga


6 kommentarer:

  1. Det där vaar nog sanningens ord vi som inte sett solen på länge ,kram Nette

    SvaraRadera
  2. Oj så vackert, ja vi hade en röd himmel med ikväll. Men då skulle jag åka ner till sjön idag med...visst är ju bara 2 km men hade massa bilder från dagen redan.

    SvaraRadera
  3. Som skogsbrand..
    Men bra mycket trevligare med sol:)

    SvaraRadera
  4. Såå fina färger:)
    Kraaam till dig;)
    Tina

    SvaraRadera
  5. Tryckte på något knapp och allt som jag skrev försvann...
    Nu vet jag inte om du får någon kommentar :) Sitter som en frågetecken...

    Så skriver jag igen att igår himmelen var underbar även hos mig ;)
    Härliga bilder med underbara färger.
    Varma kramar
    Halina

    SvaraRadera
  6. Så underbara färger på himlen. Fantastiskt!

    SvaraRadera