lördag 13 oktober 2012

2012-10-13

Våra mignonankor. Restad Vånga



11 kommentarer:

  1. Vilka goingar Maria.Är det dina egna?
    //Kicki

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag det är mina egna ankor. De är av dvärgrasen Mignon, små och mycket söta.
      / maria

      Radera
  2. Hej Maria!
    Ja, de är söta så man blir helt tagen.
    Ha en fin kväll
    /Ingemar

    SvaraRadera
  3. Hej! Så vackra foton du bjuder på! Och så fina vackra ankor du har! Vi har också två ankor, men av den vanliga sorten. Ha en fotsatt fin helg!

    SvaraRadera
  4. Ursöta de var, snyggt fotograferat!

    SvaraRadera
  5. Så fina, verkligen snövita. De ser ut att vara lite mindre, som i storlek and?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst är de fina.
      De är av dvärgrsen mignon, betydligt mondre än änder.
      / maria

      Radera
  6. Härliga husdjur ni har, fina bilder oxå på de Highland Cattle i tidigare inlägget. / Deerhunter

    SvaraRadera
  7. Wooowww så söta de är
    Jag blir alldeles varm om hjärtat när jag ser på dem. Jag vill ta upp dem och gosa med dem. Bilderna är ljuvliga Maria.
    Är du nöjd med kameran?
    Kramizzzzzz

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp, välkommen att krama om dem, när du vill ;-) Jag börjar bli van vid kameran nu. Är nöjd!
      / maria

      Radera