torsdag 3 januari 2013

2013-01-03

Snart dags för tomtarna att krypa ner i lådan....

5 kommentarer:

  1. Vilka fina och fridfulla tomtar! Mina har fått åka ner i källaren redan...fort var det gjort :))

    SvaraRadera
  2. Vilka fina tomtar och vilka härliga bilder !!!
    Skriver mer när jag kommer hem.
    Blev bara så glad åt dina bilder.
    Ha det gott.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Dom är så vackra dessa tomtar...pojken har jag, men flickan...den måste införskaffas!!
    Ha en skön helg vännen!!
    Kram kram

    SvaraRadera
  4. Synd att så fina tomtar ska bo i en kartong större delen av året!
    I helgen är det dags här att ta ner allt julpynt. Tänk så fort julhelgen gick. Nästa jul ska jag pynta lite tidigare så jag får njuta lite längre :)
    Ha en fin helg!

    SvaraRadera
  5. Har haft samma problem och det fixade sig genom att byta webläsare.
    M

    SvaraRadera