onsdag 15 maj 2013

2013-05-15

Sädesärla bland maskrosor.


4 kommentarer:

  1. Fin bild på sädesärlan, men jag bara älskar maskrosbilden. Vilken sommarkänsla/Brita

    SvaraRadera
  2. Så fint fångat av den söta sädesärlan :) Å underbara maskrosbilder!

    SvaraRadera
  3. Gillar skarpt bilden på ärlan med sin övertygande fond. Fint, lågt perspektiv kräver gymnastiska färdigheter av sin fotograf. / Deerhunter

    SvaraRadera
  4. Du och Halina är helt suveräna
    Jag kommer därifrån nu och så kommer jag hit och får se lika många underbara bilder.
    Jag har inga ord för vad ni kan
    Tänk att maskrosor kan vara så vackra.Bilderna är sagolika.
    Jag har kollat in de andra ovanför också De är lika suveräna de.
    Jag skall operera om tån till hösten för den läker inte.
    Då skall de ta ben i från höften och laga den med.
    Kramizzzz Mysig helg!
    Hälsa....

    SvaraRadera